Dneska jsem na to sám, ale zato bude deset pecek! 🙂 Chcete vidět reakci na vaši nahrávku? Chcete ji zrecenzovat a poslechnout si můj názor? Pošlete mi vaši skladbu v MP3, WAV nebo odkaz na video, já na to mrknu a v jednom z dalších videí ji zhodnotím a třeba i poradím, co příště udělat jinak.
Pokračovat ve čtení „Recky II #11 – Congenital Anomalies, Shatter, Despect, Dreamless, A New Chapter, Revock, Broyd atd..“Test zvuku kytarových kabelů. Prémiové i nejlevnější nástrojové kabely.
V dnešním díle se detailně podíváme na pětici prémiových kabelů WIDARA a porovnáme je s jinými značkami kabelů v různých cenových kategoriích. 🌍 WIDARA na Facebooku: https://www.facebook.com/WidaraEffects 🌍 WIDARA na webu: https://www.widara.com/
Pokračovat ve čtení „Test zvuku kytarových kabelů. Prémiové i nejlevnější nástrojové kabely.“Recky II #10 (host: Leoš Noha, herec) – Agarwaen, Spite Inc., Manifestor, Primal, Ufons
Hostem desátého dílu druhé řady Recek je herec Leoš Noha. Jistojistě ho znáte z mnoha ikonických rolí filmových, tak seriálových. Například jeho role Ády Větvičky v Okresním přeboru a hlášky s ní spojené doslova zlidověly! Leoš přijal naše pozvání a tuhle a další role probereme v úvodním rozhovoru, mrkneme se na kapelu Buzerant, kde je Leoš frontmanem a poté spolu zhodnotíme vašich pět nahrávek, které nám posíláte.
Pokračovat ve čtení „Recky II #10 (host: Leoš Noha, herec) – Agarwaen, Spite Inc., Manifestor, Primal, Ufons“Red Ant Biscuit Overdrive/Distortion/Fuzz (Tube Sound Fuzz) – Hračky na hraní #40
Red Ant je český výrobce butikových kytarových vintage pedálů, které vychází z původních efektů z období 60. a 70. let. BISCUIT od RED ANT je overdrive, založený na CMOS chipu CD4049UBE. Inspirací mu byl TUBE SOUND FUZZ Craiga Andertona, jehož schéma publikoval ve své knize Electronic Projects for Musicians v r.1975. Na něj pak navázal dnes již legendární, komerčně velmi úspěšný, RED LLAMA od WAY HUGE. Krabička disponuje dvěma standardními ovladači DRIVE a VOLUME. Zvukově by se dala charakterizovat pojmem „tweed sound“ s vysokou úrovní výstupní hlasitosti a hutným spodním pásmem při vyšší úrovni DRIVE, kdy se už začíná projevovat „fuzzovitý“ charakter zkreslení. BISCUIT, stejně jako jeho předloha, disponuje dvěma ovladači DRIVE a LEVEL, modifikována byla frekvenční charakteristika směrem k lehkému potlačení spodního pásma.
Pokračovat ve čtení „Red Ant Biscuit Overdrive/Distortion/Fuzz (Tube Sound Fuzz) – Hračky na hraní #40“